Reklamacje

Dbamy o to, by produkty oferowane na GoldYes.pl były najwyższej jakości. Jeśli w Twojej ocenie jakość zakupionego produktu nie jest w pełni satysfakcjonująca prosimy skontaktuj się z nami.

Każdy klient sklepu GoldYes.pl ma prawo dokonać reklamacji w ciągu 24 miesięcy od daty zakupu, jeśli zakupiony produkt posiada wady fabryczne lub jest niezgodny z umową. Reklamacja z tytułu gwarancji przysługuje jeśli na dany produkt udzielono gwarancji. W pozostałych sytuacjach zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie goldyes.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.

Jak zareklamować produkt?
1. Przygotuj produkt z metką jubilerską (może być oderwana) oraz dowód zakupu lub inny dowód świadczący o dokonaniu zakupu w naszym sklepie np. potwierdzenie przelewu.
2. Wypełnij formularz reklamacyjny, możesz go pobrać TUTAJ (oczywiście możesz przygotować własnoręczny opis reklamacji. Możesz wzorować się na treści naszego formularza aby zawrzeć w nim niezbędne informacje).
3. Spakuj reklamowany produkt wraz z dokumentami. Dokładne zabezpiecz paczkę, tak by nie uległa uszkodzeniu lub zniszczeniu w transporcie. Odpowiedzialność za przesyłkę nadaną przez Konsumenta ponosi Konsument. Jeśli korzystasz z kartonu, w którym otrzymałeś zamówienie – usuń starą etykietę nadawczą, a paczkę starannie zaklej.

Reklamacji możesz dokonać na dwa sposoby:
1. Odsyłając na adres: GoldYes | ul. Zamkowa 48a | 95-200 Pabianice
2. Osobiście w Salonie GoldYes. Przynieś biżuterię do najbliższego Salonu wraz z dowodem zakupu oraz wypełnionym formularzem zwrotu i przekaż go obsłudze sklepu.


Ważne
1. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
2. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy kodeksu cywilnego. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność na zasadach określonych w przepisach prawa za wadę towaru w przypadku jej stwierdzenia przed upływem 2 lat od dnia zakupu.
3. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi. Wszystkie regulacje w zakresie rękojmi znajdują się w Regulaminie Sklepu
4. Zegarki nabywane za pośrednictwem Sklepu GoldYes są objęte gwarancją producenta, o ile został do nich dołączony dokument gwarancyjny. Informacje o obowiązkach gwaranta i uprawnieniach przysługujących Klientom, czasie trwania gwarancji producenta, zakresie terytorialnym ochrony gwarancyjnej znajdują się w dokumencie gwarancyjnym producenta. Prosimy w pierwszej kolejności sprawdź informacje znajdujące się w gwarancji producenta.

Zapoznaj się z zasadami przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych TUTAJ. W przypadku jakichkolwiek problemów prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowo sklep@goldyes.pl